Doprava zdarma nad 300 Kč do Zásilkovny. Více informací najdete zde.
Doprava zdarma nad 300 Kč do Zásilkovny.

Novinky

Jak jsme si usnadnili týmovou spolupráci

Je nás čím dál víc. Jen za poslední rok se náš realizační tým rozrostl o tři nové tváře. Těmi nejnovějšími jsou Terka, která nám od ledna pomáhá s výkonnostní reklamou, Lucie, se kterou jsme se pustili do obsahového marketingu a Maruška, která asistuje našim kolegům se zdravotním znevýhodněním. Ne všechny ale potkáte v naší kanceláři v Kostelci nad Labem. Terka preferuje život na cestách a vždycky je tak trochu překvapením, odkud se k nám ze své dodávky připojí. Lucie pracuje hlavně po večerech, protože přes den spíš než slova do vět skládá věže z kostiček. Ne že by měla zvláštní záliby, ale má ročního syna. Naše druhá Lucka, která má na starosti celý marketing, je s námi v kanceláři ráda, ale protože je z Prahy, čas od času pracuje z domova nebo kavárny. Maruška s provozní manažerkou Verčou jsou nejen nepostradatelnou součástí našeho týmu, ale také maminky malých dětí, takže tu a tam musí zůstat na homeofficu a hrát si na ošetřovatelky.

Abychom dokázali všechno a všechny ukočírovat na dálku, pustili jsme se do digitalizace firmy. Založili jsme chatovací nástroj a pracujeme se sdílenými dokumenty, abychom se mezi sebou mohli rychle a jednoduše spojit. Nic proti e-mailům, ale na týmovou spolupráci už nestačí. 

 

freelo-og-cover-2023-v4

(Zdroj: Freelo.io)

 

Naším největším pomocníkem se stalo Freelo

Slack, Google Workspace, Raynet…všechny tyhle nástroje nám nějakým způsobem zjednodušili naši práci, ale až díky Freelo jsme konečně dali všemu a všem řád. Supluje nám tak trochu projektového manažera. Díky němu všichni víme, co máme dělat, co hoří a co ještě chvilku počká. Těm méně organizovaným z nás se dost ulevilo. Freelo je ale mnohem víc než jen nástroj na řízení projektů. Umožňuje nám mít všechno hezky na jednom místě – projekty, na kterých právě pracujeme, dokumenty, které k nim potřebujeme, i veškerou komunikaci, která kolem nich probíhá… Prostě a jednoduše už nemusíme nikde nic dohledávat. A taky se nemůžeme vymlouvat, že nám to „zapadlo“. Navíc se můžeme připojit kdykoliv, odkudkoliv. A mobilní appka je dalším velkým pomocníkem, když potřebujeme reagovat rychle i na cestách.

 

Proč nás Freelo baví?

Lucce, manažerce marketingu a operativy, se dost ulevilo, protože má přehled o všem, co se děje, a ví, kdo na čem zrovna pracuje. Díky Freelo vidí nejen deadliny jednotlivých úkolů, ale i to, kolik času zaberou. Lépe se jí tak plánuje a organizuje práce a určují priority. 

Martina, vedoucího a spoluzakladatele naší pražírny, potěšilo, že se dá Freelo napojit na jeho oblíbený CRM systém Raynet a má tak přehled o našich zákaznících i o tom, co se s nimi momentálně řeší. A taky vidí, že úkoly jsou rozdané a věci jsou v pohybu. 

Markéta, spoluzakladatelka naší pražírny a expertka na enviro sociální podnikání, je většinu času v poklusu, a tak jí přišlo vhod, že se dá Freelo napojit na Google kalendář. A taky už se nemusí bát, že zapomeneme poslat newsletter.

Lucie, tvůrkyně obsahu, má tendenci ztrácet se (v myšlenkách i úkolech), takže ji potěšilo, že si může ve Freelu vytvářet vlastní to-do listy a přidávat poznámky. 

Verča s Maruškou, které pečují o naše zákazníky a zaměstnance se zdravotním znevýhodněním, nejsou zrovna fanynky technologií, ale s Freelem se rychle skamarádily. A když jim náhodou něco nejde, ve Freelo se vždycky najde nějaký ochotný přítel na telefonu, e-mailu nebo chatu. 

 

Jak dál?

Freelo je s námi zatím krátce, ale už teď si nedovedeme představit, že bychom bez něj fungovali. Všechno je s ním tak nějak přehlednější a dohledatelnější. Těšíme se, až využijeme všechny funkce, které nabízí. A až do něj někdy v budoucnu zapojíme také naše kolegy se zdravotním znevýhodněním. Věříme totiž, že se správným nastavením i jim dokáže usnadnit práci.

Stránka 1 z 1 - 1 položek celkem